våren är här med allt som hör till =)

Vaknade smått utvilad men ändå inte, bländad av solens inträngande strålar genom persiennerna väckte mitt sinne till liv med iver om att utnyttja varje solminut i vaket läge. Tog på mig ett par shorts en tisha, bryggde lite kaffe, tog med stolen till baksidan o bara njöt. Vilket underbart väder. Dagen hann inte bli allt för gammal innan det ryckte i benen o stegräknaren skrek efter uppmärksamhet. På med en hyfsad outfit o promenaden va ett faktum. Väl nere i city fastnade jag vid fotbollsplanen där en match pågick. Han knappt hämta andan innan nån kommer bakom mig i raska steg o skriker fula ord till dom förbipasserande bilarna, ja Gasart hade vaknat till liv. Där stod vi jag och Gasart o prata lite skit o vinkade till bilar. Är inte riktigt van vid den uppmärksamheten då bilarnas konstanta tutande svishar förbi. Fortsatte min promenad med ett konstant ringande i telefonen. Fick mig en promenad innan min mage promt insisterade på en fin Pizza att lyxa till det med så här en lördag! Nu är pizzan historia o ångesten över att sitta innomhus kryper på allt mer o mer. Snart har solen gått runt huset o är på väg att upplysa min vackra altan. Nä nu kan jag inte sitta här mer, drar på musiken på max, öppnar alla fönster o dörrar o går ut o dansar på gården. hej


Kommentarer
Postat av: Sofie

Yes, sommarn är efterlängtaaad!!!!!!

2008-04-05 @ 16:30:01
URL: http://Iwearahalooo.blogg.se
Postat av: ida

haha ja just det.. så fint var det.. hahahahaha

2008-04-05 @ 16:47:53
URL: http://idamanson.blogg.se
Postat av: Sofie

Ja men visst är det så :) Jag ser att du bor i Söderköping(eller jag antar det med tanke på Gasart), då är vi nästan grannar;)

2008-04-05 @ 21:16:26
URL: http://Iwearahalooo.blogg.se
Postat av: sofie

nej, ringarum :) men det är ju inte så långt :p

2008-04-06 @ 16:37:07
URL: http://iwearahalooo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0