vill ha tillbaka min strömming......

kommer hem efter en hård dag på jobbet, KOLSVART! strömmen är borta, letar under sängen o under alla skrömslen o vrår, puts väck. "Va fan är det här" tänkte jag oringde genast upp E On. Eva svarar snällt, jag presenterar mig snällt innan jag sjunger ut i ett apvrål, "Hörrööö, vart fan är min ström?" hon svarade smått generad, "Jag kopplaar dig vidare, klick" efter 40 min i kö, trots evigt tjatande av en gammal tant med whisky-röst att: "Du är placerad i kö som nr: 1, tack för att du väntar." Tur att det va en maskin som upprepade samma visa var 20:e sekund, för hon drev mig till vansinne då jag dom sista 30 gångerna hela tiden kom på fula ord jag ville bekänna för henne. Väl framme vid min tur svara Anders, han får höra samma visa igen från mitt håll, dock med ett par väl valda oförskömda ord jag kommit på under det eviga väntandet. Anders har dock ingen aning om vad som hänt o kan inte lova mig strömming innan den här dagens slut. Dryg va han också för att strö lite salt på såret. Jävla Anders. Samtalet avbröts från min sida då mitt vrede bara översvämmade mitt häftiga huvud. Satte mig i soffan i 10 sek, sen fick jag panik. Som uppgjort för en långpromenad. Efter en lååång promenad gick jag hem för att testa lyckan. Dock utan gensvar, blev absolut ingen trisslott idag. Gick ner till Jotte för att kolla på hockeyn. Tog en hamburgare o en rom o cola faktsikt för att stilla min sinnessjuka förvirring. Jävla Anders. Åkte sedan ut till mina kära  päron där jag nu är. Gosar lite med katterna som har fått nån slags extrem spasmer o bara springer omkring som förvirrade orrar. Låter dock inte som orrar som tur är. Inte många som vet vad en orre är va? Typ som en större fasan, lever i skogen, jävligt sällsynta, lika sällsynta som dig hoppas jag JÄVLA ANDERS! Alltså om jag får en son ska den fan inte chans få heta Anders. Oooooh blir så jävla trött på den stackars jävla saten till människa. Nä skit i den fan nu. Nu ska jag ner o svulla, rinnga ett par samtal o sen gee bort mitt medvetande till John Blund. John kan min son få heta, en jävligt bra karaktär. Nää hej nu.    

Ps, Anders, om du läser detta så kyss mitt svankande arsle. Ds......

Kommentarer
Postat av: cicci

aaa du brushan, de e inte lätt. anders är förövringt ett vanligt ganska trisst namn så din son skulle nog inte hetat det ändå. melker kanske? eller mosse? nini har damp för ingen kelar med henne (förutom ja).

fyyy dej, nu kommer ja aldrig somna för ja såg klar filmen. och nu kommer ja har mardrömmar i en vecka.

och jo tuffetoffe. blogg e inte som ja rullar just nu. du kommer också tröttna snart. lovar.

2008-04-10 @ 00:38:21
URL: http://not4ever.blogg.se
Postat av: Madeleine

nu blev det kväller

2008-04-10 @ 23:07:39
URL: http://madeleiiiine.blogg.se
Postat av: cicci

fortfarande ingen ström? sitter du i mörkret?

2008-04-10 @ 23:55:50
URL: http://not4ever.blogg.se
Postat av: Empa

Hahaha, du kan faktiskt vara riktigt rolig ibland kaluffsen! :D

2008-04-11 @ 14:30:07
URL: http://eempaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0