Angående förra inlägget.

Dom som inte känner igen sig i denna historia ska ju inte ta åt sig. Jag berättar om min uppfattning vad gäller festens utveckling. Och min uppfattning var att festen inte blev så rolig när dom flesta drog vidare så tidigt. Visst, vissa kanske drog sig hemmåt vid 21-22 av diverse anledningar, det är ju upp till dom liksom. Men vissa hade dock ganska usla "undanflykter". Tycker det va svagt av vissa att bara dra, festen va ju planerad för ett bra tag sen. Vissa mådde "dåligt" och andra vet ifan vart dom tog vägen, men men. Absolut inte min sak att lägga mig i, säger vad jag tycker o det borde fler göra eller ha gjort. Det här tar jag upp för att jag såg hur min syster o Pamela blev ledsna o besvikna, ni anar inte hur mycket dom har styrt o ställt inför den här festen, och hur mycket dom har längtat o sett fram emot den ska vi inte tala om. Tycker folk ska uppskatta såna här grejjer. Nej nu vill jag inte skriva mer om detta just nu, blir så jävla förbannad på tanken. Jag hade ju sagt upp bekantskapen om nån av mina polare gjort nåt sådant respektlöst.  
En stående ovation till Denna & Danne som pimplade som aldrig förr, hoppas ni kom hem ordentligt. Disskusionen lär fortsätta!

Over and out, for now.

Kommentarer
Postat av: Frida

håller helt och fullt med dig! jag skulle också sagt upp bekanskapen med vissa. det var dålig stil från ett o annat håll :) som sagt, tyvärr(!) för cissi o pammes skull! själv ville jag inget annat än att festen skulle rocka ;)
MEN! man ska dock vara försiktig med vad man säger...inte bara menat till dig tuffe-toffe :)
KÄRLEK!

2008-02-25 @ 23:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0