lill-lördag

onsdag, den här veckan rullade på ovanligt fort. Klagar dock inte över det. Idag har det gått bra som vanligt =) på jobbet. Börjar se ett slut på detta bygge nu. Kommer bli grymmt fint där, måste va ett av Norrköpings lyxigaste hyreshus. Man kan ju säga som så att en 5:a kommer att kosta 13.900:- / mån, o då kan man ju förstå hur lyxigt det kommer bli. En 2:a får du inte under 7000:- i det huset..... sjuka pengar. Idag ramlade jag lite snett o slog i armen ganska hårt i golvet. Tror jag bröt armen, men den är ju inte av.. Snart taklagsfest, brukar bli sjukt kul.
Åkte hem till mor & far efter jobbet. O så lagade jag fint krubb. Blev kyckling-filé som jag wookade grovhackat  tllsammans med diverse kryddmixer, purjolök, champisar & tomat. en skvätt soya för o få lite färg. Blev en sjud som jag använde separat för att göra en kryddig sås till basmatiriset. visst fan, en hel del matlagnings-grädde gick åt. lyxade till det med en iskall öl till maten, passade bra till den kryddrika maten.
Måste sätta igång med fotbollen snart, blir ju förslöad av att inte ha nån sport att utöva. längtar lite till helgen faktiskt, fast planerna fattas. Har ju en del planerat som man vill hinna med men inget spikat. Drömmjobbet då! fan, va personlig assistent åt Tobbe (en annan del av Köping) Han är ju bara för skön, min nya  idol. "Du måste raka dig för fan, du ser ju förjävlig ut", Det måste ju alla ha sett liksom. Jaha något roligt o se fram emot då? hmmmm, helg? men det är ju inge kul längre, det är ju helg varje helg. nåt nytt då? sommar? det är det ju också varje sommar. man brukar ju ofta prata om vad man ska göra på sommaren men det blir aldrig så mycket gjort, det ska jag fan ändra på denna sommar, men det sa jag inför förra sommaren med. Åka till Köping o leta upp några härliga profiler. moahaha, hade ju aldrig kommit där ifrån då. Hade ju lätt flyttat ihop med Tobbe då. Nä, måste man skriva mer? får ta o va bra nu. Får komma på nåt vettigare o skriva om nästa gång, Adjö!

Kommentarer
Postat av: Bella

Du, mästerkocken! Med risk att låta isolerad och tråkig så är faktiskt Å-cafét något som står på listan över helgens planer, för nästa alla i ligan :D

2008-02-27 @ 23:28:41
URL: http://bellabuuus.blogg.se
Postat av: Toffe

jaså det säger du, låter ju faktiskt inte så ovanligt. har tyvärr inte tid att göra er sällskap, får väla bli en annan gång-

2008-02-28 @ 18:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0