lite dåliga skämt.

Nytt från TT: Snövit har fått sparken från Disney, hon togs på bar gärning då hon satt på ansiktet på Pinocchio och skrek: Ljug din jävel, ljug!!



Om en mygga stack min käre syster Cicci, så skulle den dö av alkoholförgiftning."



Macke Malm var inställd till tinget. Hans advokat påtalade för vittnet:
"Att Malm kröp på alla fyra mitt på vägen bevisar inte, att han var påverkad av alkohol."
"Det är möjligt, men han försökte i alla fall att rulla ihop den vita mittlinjen."



Vad heter Rinkebys nationalfågel?
Muckar du´va



"Jag tycker att karlar med långt hår ser intelligenta ut," sa Britta.
"Jag vet inte det jag," svarade Svea. "När jag plockade bort ett långt och blont hårstrå från min mans kavaj såg han ovanligt dum ut."



Simpa % Benza var ute och gick, det var kväll.
Simpa tände sin ficklampa och lyste rakt upp i luften, då sa han:
"Jag slår vad om att du inte kan klättra uppför ljusstrålen!"
Då svarade Benza:
"Jodå, det kan jag visst, men då släcker du bara."


Kommentarer
Postat av: frida

den sista va lite kul me ja är i o för sig nyvaken

2008-02-27 @ 11:52:17
Postat av: 071-nummer för psykfall

...tuuuut.....tuuuut.....tuu? klick

Hej. Välkommen till Psykhimlen.

Om du är tvångmässig, tryck 1 om och om igen.

Om du är underordnad, be någon att trycka 2.

Om du har flera personligheter, tryck 3, 4, 5 och 6.

Om du är paranoid, kan du enbart låta luren ligga av. Vi vet vem du är och vad du vill och kommer att söka upp dig inom den närmsta timmen.

Om du är schizofren kan du bara lyssna på den lilla rösten i ditt huvud som kommer att säga vilket nummer du ska trycka på.

Om du är mano-depressiv kvittar det vilket nummer du trycker på. Ingen kommer att svara ändå.

2008-02-27 @ 14:08:07
URL: http://timekillings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0