Lördagshyss!

Idag/kväll ska min kära syster ha sin efterlängtade maskerad/födelsedags fest. Har ordnat med en ganksa tuff utklädnad, det är ju inte för intet man kallar sig Tuffe-Toffe.... Har också bjudit med Bill&Bull (Benza&Simbad) får se om dom kan behärska sig bland allt storstadsfolk, dom har ju tendensen o göra intryck alà Sörping. Blir som att deras högra hjärnhalvor totalhavererar så fort dom får se höghus o trafikljus. Men men, ska försöka guida dom in på rätt spår från början denna gång.
Vad händer mer då.....? hmm. Jo, igår hade vi en trevlig kväll hemma hos Herr Sme! Lirade "Ring of Fire" så det slutade lite halv-nasty. Tog oss ner till Å-cafet för ett par efterlängtade törstsläckare o sedan vidare in till stan. Där fortsatte vi döda hjärnceller. Sen minns jag faktiskt inte så mycket mer, jo lite periodvis. Fan hur kom jag hem? Hade en Chili-cheese i bröstfickan när jag vaknade ialla fall. Skumt. Nu ska jag trimma bort varenda hårstrå på huvudet så man ser lite farlig ut i dräkten ikväll. Kanke bara ser fånig ut, vet ifan. Men det kommer nog dom flesta göra ikväll. Ska ta lite bilder ikväll, sen använder jag hela söndagen för o försöka fatta hur man lägger in dom här. Vilket projekt. Ah, nä nu måste jag ta tag i det här. Hej.

Kommentarer
Postat av: Maria Dahlén

Nice blogg! Speciellt när du nämner Å-Caféet;)

2008-02-28 @ 01:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0