ta en dag i taget.

idag har jag fryst bollarna av mig på jobbet, dum som jag är valde jag att jobba utomhus, dåre. Grattis Empa, du svarade rätt o har därför vunnit en 42 tums plasma tv av märket: Samsung, du kan hämta den om 5 arbetsadagar hos närmaste postombud. Fraktavgift tillkommer på 18.500:-, betalas genom avi som skickas till din brevlåda.

Kom hem runt 18, dog en efterlängtad dusch, tog på mig mössan o gick på långpromenad med Simpa runt hela Sörping, tog 20 min. Vi hade tänkt oss o gå promenader ett par gånger i veckan med lite "Viktväktar" måtto, höll dock bara i 15 min sen stog vi på Willys o kliade oss i våra sällsynt oslipade huven med beslutsångest om vilken dipp som var godast till diverse chips-sorter. Simpa va duktig o köpte ett äpple, han frågade i o för sig hur länge man kunde ha ett äpple innan det ruttnade. Tror han ska ha det som prydnan hemma. det är ju fel på dig simpa. Jag köpte 1 påse chips, 1 dipp, 1 gräddfil (20% fett), 1 Bounty, 1 Snickers, 1 Daimstrut, 1 Fanta Wildberrys o 1 paket RÖD PRINCE! förlåt alla viktväktare. Jo förresten, om det är nåt barn som läser detta TOMTEN FINNS INTE! o för fan tänk efter, kaniner lägger för fan inga ägg, o absolut inte med godis i.. moahaha. känner mig lite dryg idag. O du skumma gubbe med röd rock som stod o mata i massa rockar, mössor o tjocktröjor i Uff kontainern, visst det va en fin tanke, men hur många barn i Afrika tror du vill ha såna kläder? För fan ge dom lite tisher o shorts. slog i huvudet i taket idag, fick en skaplig bula, men den svullna inuti tror jag, har ingen bula "på" huvet. måste ha hamnat innanför. nähä, om man ska svulla lite nu då. ha det.

Kommentarer
Postat av: Cicci

HAHAHA. ni e ju knasiga :S

2008-02-29 @ 19:05:00
URL: http://timekillings.blogg.se
Postat av: Anonym

hahahahah

2008-03-01 @ 13:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0