delicate health

börjar bli bättre nu, skönt, skönt, skönt. den här helgen kommer nog bli aptråkig bara för man inte jobbat hela veckan. man måste ju ha slitit på varenda muskel, varenda dag för att kunna va stolt över sig själv o verkligen känna sig förtjänt av en ledig helg. Onsdag idag o väckningen idag va av det mer skrämmande slaget. Dörren plingar för fullt o jag ligger o drar mig i sängen. Nån öppnar dörren med en nyckel. Då bli man lite kissnödig, hoppar upp ur sängen, springer ut halvnäck o vipps, där står min hyresvärd o ska göra en snabb-besiktning av lägenheten. Vet inte vem som skämdes mest. Han frågade om han skulle gå o komma tillbaka en annan gång men jag insisterade så han fick göra besiktningen på momangen, snabbt gick det. Tror han bockade av grejer utan o kolla, förstår ju honom till viss del. iväg med dig sa jag inte, men han gick i alla fall.

nu på morgonen ska jag sätta igång med lite vårstädning, tvätta fönstren måste göras. hej


Kommentarer
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1205308537_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-12 @ 10:47:15
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0