Kanal Lokal.

Va fan är det med måndagar. man går omkring på jobbet o gäspar sig tröttare än vad man redan är. hur kan man va tröttare en måndag när man haft 2 dagar ledigt, än en fredag när man slitit hela veckan? det är väl ändå mot den naturliga faktan?! Sitter hemma nu iaf, as-trött. Ska snart gå ner o ta en fika innan man går ut på den där kalla fotbollsplanen för o jaga en boll tillsammans med 20 andra killar. Fan vilket liv då. O inte fan hittar man nån bra musik, nån som kan tipsa om några bra låtar man kan haffa hem? Visst fan måste ju tvätta. Men säger som jag alltid gör, "Jag fixar det sen" ooohh vad trött jag blir på mig själv. Nääh slut på negativa humöret nu. Man ska va glaaad. Men jag är fan inte glad, då kan man ju inte va glad. Jag kan låtsas va glad. Nä nu blir jag ju trött på mig själv igen. Måste bli glad, hur blir man det? Ska nog hitta nån rolig låt. Hittade en hel skiva med roliga låtar. nu blir jag ju glad. Helvete har ju spräckt mina högtalare, kan inte spela så högt, blir på dåligt humör igen. Tar på mig hörlurarna. Glad. Nog om mitt humör. Har ju inte dåligt humör annars. det är fan fel på mig. tjejer har väl humörssvängningar en vecka varje månad, hur är det hos oss grabbar då? måste ju va nåt sånt. Ja skit samma. på torsdag är det ju 112:an, måste jobba in fredagen så man kan gå dit o dansa lite, men jag dansar så jävla illa.  jo visst fan, har ju hittat en ganska fin resa nästa år i januari till Thailand. bara o svinga till sig i äpplet o börja spara då. skulle va jävligt intressant att åka själv. Frågan är om man borde det. Sist tappade jag bort en jävla massa grejjer som t ex. mobil, kontokort, mp3, 2 väskor, hinkar, freesbys, brillor ja you name it. kanske inte borde åka själv trots allt, men det vore ju ganska soft. Kanske kan ha dubbla grejjer av allt o sen låsa in dom ena prylarna i ett skåp på en flygplats så man har reserv om man klantar sig som sist. Det va ju fan smart, åker själv då! man träffar ju så grymt mycket folk där nere så man är ju ändå aldrig ensam. bara man inte fastnar i Moskva i 19 timmar som sist. det va nog det tråkigaste jag varit med om, jävlar va ryssar är tjuriga. nu måste jag ju tvätta. hej.

Kommentarer
Postat av: sanna

snygg blogg

2008-03-03 @ 18:49:28
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Jessica

En liten fråga, hur gjorde du för att inte få en vit ram runt headern? :) Svara i min blogg!

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-03 @ 19:02:52
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: Cicci - sis

By @ Cicci Käll HAHA

tuffe toffe, vad händer med humöret liksom?
iofs är det måndag och du får vara grinig :P

åsnor? eh nae är du blind eller? lamor, japp.

2008-03-03 @ 19:21:46
URL: http://timekillings.blogg.se
Postat av: Jessica!

Okej! Tack för tipset! :)

hare så bra! :)

kika gärna tillbaks!
www.pessicaz.blogg.se

2008-03-04 @ 14:56:01
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0