Tuffe-Toffe rullar igen.

Hej, efter noga planerande och överseende av tid o engagemang har jag nu tagit ett likgiltigt beslut att kanske återuppta "blottningen" av mitt inte allt för entusiastiska o intressanta men dock så hederliga och impulsiva Svensson liv på denna address.

Dom som tidigare följt mina kaotiska och ibland lite oförståndiga inlägg kan jag bara uppmärksamma om att jag inte har dött, jag har heller inte blivit inspärrad på nåt psyke och heller inte rymt landet av nån annan konstig anledning. Har bara haft en lite mindre intressant period av livet den senaste tiden. Men som sagt, nu har jag hoppat på tåget igen.

Idag ska jag berätta för er hur man gör när man ska tvätta nya t-shirtar. Man tvättar dom ut och in, annars försvinner trycket.........


Kommentarer
Postat av: sesi

du kan ju inte förvänta dej att få respons om du inte marknadsför dej själv!

2008-10-29 @ 15:32:54
URL: http://sesis.blogg.se/
Postat av: Beauty By Beata

Amen härligt att du är tillbaks då Toffe! Fortsätt förgylla med dina roligt skrivna texter nu.

2008-10-29 @ 16:25:48
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0