fuck yopu E On.

Fortfarande strömlös. E On påstår att jag sagt upp elen så det skulle kosta mig 2000:- att sätta igång den igen. Så visst betalar jag o ringer upp så dom kan sätta igång den, men icke. jävla dumhuvuden, ni kan inte lova o sen bara prata bort er, får den på tisdag. Nötter. Jag blev så jävla förbannad så u har jag dragit ström genom brevinkastet från elskåpet i trapphuset. Det roliga är att E On betalar den strömmen. Så här får ni tillbaka era skurkar. Nu kan jag dricka öl i lugn o ro ikväll, med lyse o musik. Nej nu måste jag gå o missbruka så mycket el jag kan, hej.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

ela på som ba fasiken

2008-04-11 @ 16:43:22
URL: http://madeleiiiine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0