jävlar

ska det va så här bra väder? det är ju nåt fel liksom, eller är det så? Vågar inte ens tänka tanken att det här vädret kommer hålla i sig för då blir det väl snö igen. Idag har jag gjort klart en hel del viktiga saker på jobbet. Blir o åka till Linköpings flygplats imorgon bitti o göra ett jobb som måste ske på momangen. Blir o gå upp tidigt imorgon, 04:30 med andra ord..... Känn er träffade ni som ligger o drar er i sängen till 12 på dagen. Alltså kan det va nyttigt det här med stegtävlingen? Efter att jag skrivit in gårdagens steg på Beatas blogg så såg jag att jag inte låg 1:a, så jag va ju fan tvungen att gå en promenad till, KL 23 PÅ NATTEN! fan jag börjar ju jobba tidigt om mornarna. Kan ni inte barasluta gå så förbannat, jag fattar inte att jag klarade av gårdagen? Gick alltså från att jag kom hem från jobbet i 1,5 timme själv, sen mötte jag upp Benza o gick med honom samma väg. Lite senare va jag runt "mitt område" o strosade, sen gick jag en till promenad på 1,5 timme efter kl 23. Snacka om att jag försov mig i morse. Kudden har aldrig varit en så bra vän som i morse. Idag har jag gått som en tog på jobbet, tog en småpromenad när jag kom hem o snart ska jag på löpträning med fotbollen. Oh idag handlade jag världens finaste lunch på ICA, en enooorm smörgåstårta som kostade 100 rikstaler. Alltså den va gigantisk. Den hette "Räkbomben" det säger väl allt liksom! Vägde mig i förrgår, då vägde jag 91 kg, är ju inte ens lite mullig. Kommer gå ner i vikt som fan, även om det inte syns, o det är väl bra antar jag =) Fredag imorgon, satana perkele så fint! Gör ett till fotspår lite senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0