ryggont o sol = promenad.

Tjohoo, idag vaknade man till av solstrimmorna som skar in genom persiennerna. Har tagit semester hela denna vecka så den har gått åt till att vara ute så mycket som möjligt. Tror nästan jag har varit ut 90% av soltimmarna denna vecka.
Vet inte riktigt hur jag lyckades förvirra mig själv i stegtävlingen. Va helt 100 på att försten till 1 miljon steg skulle koras till vinnare, hade gjort upp ett väl strukturerat schema över dom kommande veckorna. ´Men har haft så grymt bra förutsättningar de senaste 2 veckorna så det har bara rullat på. Måste ju ge en ENORM eloge till Marie som va en av deltagarna i tävlingen, hon ledde nog hela tävlingen fram tills i veckan. Hon har ju också haft grymt bra förutsättningar fram till förra veckan om jag förstod det rätt. Så Marie, jag insisterar på att dela priset med dig. Det är du som fått mig o kämpa extra mycket i jakten på den där 1:a platsen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack =)
Jag kan säga detsamma. Hade inte alls behövt gå så enormt mycket om det inte vore för dig. Jag har verkligen plågat mina fötter för den här tävlingen. Är så otroligt skönt att det är över nu.
Än en gång, grattis!

2008-04-24 @ 12:44:27
URL: http://litenmaries.blogg.se
Postat av: Bella

Haha vann du?? Kör På expressenstävling nurå:P Sätt sörping på kartan..

2008-04-24 @ 14:39:35
Postat av: Tyra

Grattis på dej fan vad kul! Jag ska också lägga ut ett inlägg om detta senare;) kram

2008-04-24 @ 18:22:31
URL: http://WWW.TYRAS.BLOGG.SE
Postat av: Anonym

toffe. bränn filmen ikväll så kommer vi o hämtar den på lörda efter marknaden. plz!!!!
glöm inte det nu din buse.

2008-04-24 @ 21:34:27
URL: http://not4ever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0