tjoo.!

Måste bara tala om att mina vader har svullnat upp till den dubbla storlkeken. Använder benen till allt nu. Om man ska ligga i soffan o kolla på tv te.x och fjärrkontrollen ligger på bordet bara en halv arms längd ifrån, ja då väljer man att gå ett varv runt bordet o sen tillbaka samma väg för att sedan lägga sig i soffan o välja kanal, gör samma procedur igen när man ska lägga tillbaks den på bordet. STEG, STEG, STEG, har fan blivit bestatt redan efter två dagar. Somnade med den där satans skavande stegräknaren inatt, ifall man skulle gå i sömnen eller nåt! idag har jag tyvärr inte nått mitt mål så det får bli ett par promenader tills man når dagsmålet. Kanske ska berätta om mina måltider idag, kan dock bli så att jag blir kickad ur tävlingen då. Törs inte berätta. Ja just fan, fick min deklaration igår. Trodde faktiskt att jag skattat för lite det föregående året men då hade jag ju helt åt norrbotten fel. Får tillbaka 6.337:- Lagom fint till semestern runt midsommar. Fick åka o jobba i Finspång idag, fy fan vad jag har svårt för den byn. Vet inte riktigt vad det är, brukar ju inte dömma utan fakta men när det gäller det här så är det helt kört. Vad är det med Finspång som är så skumt? Äggskallebyn.! Nu ska jag göra en fin middag som jag tycker jag är värd, blir följande: Basmatiris, kycklingfileèr som jag lagt i marinad över natten, ska stekas hela. ugnsfriterad pomme med en härlig kantarellsås som jag gör av kantareller jag haft i frysen (grovhackade), mycket grädde. Sedan blir det vitlöksbröd som ska ugnsstekas tillsamman med en klick hemmagjord vitlökssmör (hemligt recept). Kan använta skuden från kycklingen att steka brödet i, för lite mer krydda. Sen är det bara bon appetit =) Blir en skaplig promenad efteråt. Hej.


Kommentarer
Postat av: sarah

Jag måste säga att jag blir mäktigt imponerad utav dina dola "kock" talanger haha.

2008-04-02 @ 17:30:27
Postat av: dostaney

sv: jaha hehe =)

2008-04-02 @ 17:38:54
URL: http://dostaney.blogg.se
Postat av: Madeleine

ey kocken

2008-04-02 @ 21:18:53
URL: http://madeleiiiine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0