En dag till avverkad.

Tisdag kväll. Lugnt o skönt, Dagen har gått ovanligt snabbt. Fick ihop ganska mycket jobb idag. Nu är alla räkningar avklarade med, skönt det. Jävlar vad det kostar att ligga på topp, andra månaden i rad man har räkningar på över 12.000:- Tror jag ska flytta ut från lägenheten, börja spara till en till långtidsresa nästa vinter. Kanske lite längre, man vet aldrig. Men den här gången blir det fler destinationer än senast. Önskemål på platser man vill uppleva är ju Brazil, Kambodja, Vietnam, Australien, Bali, Usa & Hawaii. Kanske dags o ge sig ut på lite äventyr innan det är för sent. O nu har man ju ingen här hemma att va hemma för heller. Bara o ge sig ut ju. Fan ska banne mig ta tag i det här nu. Nån som har tips på outforskade platser? I helgen blir det nog jävligt bra ute. Jag är väl inte dum i halva huvet som tänker så redan på en tisdag när jag mådde halvtaskigt senast igår efter helgen? Kanske ska va nykter i helgen? Bara va med o se hur folk betèr sig på fyllan? Moahaha, aldrig att jag skulle stå ut med det. Det är roligare o sitta o disskutera på fyllan, man har ju aldrig fel då, haha.
Äh, går o lägger mig. Eller nåt bra på tv`n kanske? Blupp blupp-----> wrrrrroooooooooooom!

Kommentarer
Postat av: Ella

det är aldrig försent att resa. planera för många och långa resor framöver. It can´t be too late! Never!

2008-02-27 @ 18:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0