2+3 på 3 dagar.

Nu är det full rulle hos mina föräldrar. 2 av deras honkatter har nämnligen fått kissekatt ungar under helgen. 3 av dom föddes i natt när jag va o hälsade på I MIN SÄNG! Japp, sov så sött i sängen med en av kattmammorna när jag på natten blev väckt av ett enformigt pip brevid mig. Somnade om på nåt lustigt sätt, en stund senare vaknade jag igen av ett evigt pipande lite längre bort, gick då upp för o titta till läget. Där låg Tess bakom en byro med 2 små kisseungar. 2 röda små rackare. Senare under dagen på jobbet ringde min mor o berättade att den 3:e hade hittat dit också. Så nu är det full rulle där ute, vi fick nämnligen 2 till under fredagskvällen av en annan slampig honkatt. 4:e gången hon föder tror jag, tvekar på att det är samma pappa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå slamp-katt? lina e ingen slamp-katt. fyyy dej.
och de va sjätte gången hon fick en kull.
lite trisst med bara röda. ska ut o kolla på dom imorgon. frida är glad nu när franken snart ska få en kompis :) tror du frank kommer gilla våran kattunge? och evy kanske ska få en hon med :) ja bearbetar pam för fullt.

2008-04-15 @ 18:36:39
URL: http://not4ever.blogg.se
Postat av: Toffe

Är det sjätte gången? Då är hon ännu mer slampkatt.

2008-04-15 @ 20:41:37
URL: http://tuffetoffe.blogg.se
Postat av: Edoona

hahah måste bara skriva att din blogg är rolig :)

2008-04-16 @ 13:00:00
URL: http://edoona.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0