dagen efter dagen.

Idag har man gjort sig lagom uppmuntrad av en eftermiddag på soffan. Blev ganska hårt igår. Började kvällen nere hos Teo där man påbörjade kalaset med en halv platta öl till det ökanda kortspelet. Gick därefter till Å-cafet för vidare onyttigheter. Benza blev ordentligt full o klarade inte av att åka bil, så efter en halv km hörde man ett djungelvrål från baksätet, det va Benza som va tvungen att gå ut o spy. Vinglig som en vandrande pinne på valium slingra han sig ner i diket för att få återse vad han hade käkat under dagen. Åkte vidare, han somnade stenhårt i baksätet, när vi kom vid badhuset vråla han ut igen att vi va tvungna o stanna, inte så lätt mitt på en motorväg med trafik. Stannade vid rödljuset, han knappt stanna innan han va halvvägs ute ur bilen igen för att se om det fanns nåt mer intressant i den stackar magen. Åkte därefter in till Harrys, vilket led till ett par drinkar o lite mingel. Gick raskt vidare ner till Palace där vi hade tänkt att spendera våran kväll. Kön va otroligt lång så vi beslöt oss mot våra egna principer att gå till Otten en sväng o ta ett par drinkar. Blev ett par rom o cola där innan vi kände obehag av den dystra stämmningen så vi gick till Palace i hopp om att kön va borta. Mycket riktigt så va det inte en kotte i kön så vi traskade in med ett brett leende. Väl inne tog vi tag i varandra o intog dansgolvet med full kareta. Gick sedvanligt till Max för ett ordentligt inköp av hamburgarmenyer o en helvetes massa chili-cheese. Åkte hem till mig för att svulla o titta på film innan nattens timmar förvandlades till morgon. Nu kommer en rolig grej. Har haft ett förhållande ett tag så jag är ju van vid att kramas med den man sover med. Det tyckte dock inte Benza va så trevligt då jag efter ett par timmar började klänga med ben o armar i skedställning. Han berättade det i morse att han hade blivit både rädd o förbannad o knuffat bort mig flera gånger. Hahaha, jag kan fan inte va lätt o sova med. Tog oss ner till "city" för att kolla in mitt gamla lag spela match innan jag fortsatte vidare för fotbollsträning för egen del. Väl hemma igen begav jag mig genast till kyl o skafferi för en liten smärre tömning av onyttigheter. Fint. Kramp, hej.

Kommentarer
Postat av: Basse

Det låter som att det blev en lyckad kväll.
Tror nog att Benza gillade erat morgonmys =).
Ses och hörs.

2008-04-06 @ 17:36:20
Postat av: Toffe

Haha, ja det tror jag med.

2008-04-06 @ 18:00:29
URL: http://tuffetoffe.blogg.se
Postat av: Beauty By Beata

Ja, jag hade kul, men jag var FÖR nykter, haha. Gick till Otten sen. Ja de va sjukt mkt folk. Hade du kul då?
Du går ju grymt bra iaf ;) Kram!

2008-04-06 @ 23:56:41
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Ina

hello toffe =) allt bra med dig? Alla bloggar loss nu førtiden haha. du går som faaan i tævlingen då, bra dær. Jag har inte ens en steg ræknar lixom vad hænde dær då!!! Ha det så bra gubben (bror) =) Puss kram carina

2008-04-07 @ 14:24:17
Postat av: Toffe

Till Ina: Javisst har man stegräknare nu, går o springer som aldrig förr, tävlingsmänniska som man är. Allt bra med dig uppe i Norge? Länge sen man såg dig ju. Skaffad dig en stegräknare, inte för sent än. Ta hand om dig =) kram

2008-04-07 @ 19:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0