??

Alltså, jag har en svankande svank, inte som vanligt alltså. Hade jag varit en brud hade jag själv tyckt att jag har en sexig svank. Skit samma. Idag är det ju måndag, kanske inget jag måste påminna er om. Har varit o jobbat på ett slott idag, fint som fan. Låter iaf fint som fan, själva grejen va att jag jobbade i ett hus brevid slottet men som hörde till slottet. Blev en hel del stillastående arbete idag så ångsten över den klagande stegräknaren gjorde att jag övervägde en löprunda ute hos mina kära föräldrar. Åkte ut dit efter jobbet o myste lite med kissekatterna, drog på mig träningsstället o gav mig ut på en löprunda, va ju asvarmt. Gjorde ett par intervaller upp och ner för deras mördarbacke o sen va jag slut som artist. Nu har man kommit hem till lyan, ska ut på promenad strax. Lördagen som väntar blir helt sjuk. Jag o Benza ska på kryssning, blir en hel del dansande kan jag tänka mig. Vi har cup-match i helgen, vinner vi den så får vi möta Åtvidabergs FF nästa match, dom lirar för fan i superettan, får vi möta dom kommer det bli ruggigt kul. Ingen rysare dirket men en skaplig erfarenhet rikare. Är på skumt bra humör idag, vet inte varför, det är ju för fan ångest-måndag. Men klagar gör jag ej, du blir det promenad o sen lite chips o dipp =) råkade få med mig en påse kantareller från min käre mor som jag ska laga till en fin sås av. Ses ej, hej!

Kommentarer
Postat av: tyra

Hahaaa det är bra med bra självförtroende. Det kommer nog upp ett dagens citat om det där med din sexiga svank nån dag, ere okej eller? Men skämtyar du? 7 kilo? Är det möjligt eller, fy faaan vad mkt!!!! Bra pepp-talk där :)

2008-04-07 @ 20:12:12
URL: http://WWW.TYRAS.BLOGG.SE
Postat av: Maria

...7 kg på mindre än en vecka?? det är väl inte möjligt???

2008-04-07 @ 20:34:52
URL: http://mariaa86.blogg.se
Postat av: Karin

fisk på golvet?

2008-04-08 @ 08:22:33
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Beauty By Beata

Tack för att du peppar! Du är ju våran största förebild nu lixom. Jag ska iaf iväg och träna nu :)

Måste bara berätta att min mamma hade varit inne o läst lite på din blogg och var mäkta imponerad av hur bra och roligt du skriver. Så där ska du ha en klapp på axeln!

2008-04-08 @ 15:29:05
URL: http://beatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0