förbannat vad glad man kan bli.

Idag flöt allt på jobbet bara på.  Känndes lite skumt att allt gick så bra så jag blev lite fundersam över vad detta nu kunde betyda. Kunde min tur äntligen ha vänt? Hela dagen bara gick som på ett räls. Kommer hem o möts av en massa ljus i min hall, ha till och med fått tillbaka strömmen. Nu är det nåt som är riktig riktigt fel tänkte jag samtidigt som jag strosade runt i lägenheten som en vilsen tjäder. Satte genast igång med en storstädning i samband med en ny låtlista som med ett eko skrovlade ur mina högtalare. Vägde upp allt jag kastade från kyl o frys o kom upp i saftiga 38 kg. Allt från kycklingfileèr, fläskfilè, buagetter, kantareller till bearnaise, ostar och andra delikata produkter. Fick en bamsestor tår i ögat men den försvann snabbt när jag själv insåg att det blir pizza ett par dagar till.  Hittat dom perfekta skorna för säsongen med, blir ett snabbt inköp efter jobbet på fredag.


Kommentarer
Postat av: Bella

Trodde det en banan först (skon alltså) MOHAHA!

2008-04-16 @ 22:28:06
Postat av: Toffe

Banan? hmm, hade ju blivit ganska halt på planen.

2008-04-17 @ 12:21:38
URL: http://tuffetoffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0