igelkottarna då?

Tänk er nu för allihopa som ska tända majbrasor att det är ytterst vanligt att igelkottar har bosatt sig vid dom enorma högarna av grenar som ni imorgon ska tända på. Det är också säsong för igelkottarna att få ungar. En liten varning bara.

Annars då? vad har hänt? Har varit ute en hel del de 2 senaste veckor som gått. Har käkat typ 3 kg glass. Kan ju bara säga Smultronstället släng er i väggen, har nämligen fått ett nytt favoritställe som heter Konfekthörnan, riktig fin glass där. En rekomendation till er glassfanatiker som behöver en fin hemmagjord glass i sommarvärmen. Va inne o tokshoppade lite kläder igår. Hittade inte så mycket snyggt dock. Har skaffat en ny trend här o den lyder som så att jag ska äta minst en pizza om dagen. Har omedvetet gjort det i snart 2 veckors tid när jag nu börjar inse att det kanske inte är den mest nyttiga hobbyn man kan ha. Har dock på senare tid köpt pizza med sallad på, lite nyttigt.
Idag va man inne i den stora byn för att hjälpa exet att bära ett bord hon ville köpa. Fanns tyvärr inte inne på lager så jag fick tyvärr inte visa mina ENORMA muskler. Tur det kanske, dom är inte så stora. Har fått en ganska stor röv dock, men den fick jag inte visa heller, tur det med kanske. Snaggade mig själv idag i brist på annat. Blev riktigt bra, men har inte sett hur det ser ut bakifrån än. Min sista blomma har dött nu med. Fattar inte hur det har gått till, det är ju för fan en plastblomma. Måste ha hänt nåt skumt med den.
Ska kolla om jag har några bilder att lägga upp här, vänta........ nepp ni får vänta med det. Hej.

Kommentarer
Postat av: Empa

Vilken fin liten notis om igelkottarna Kaluffsen!

2008-04-30 @ 09:41:51
Postat av: Anonym

neeej. juste. dumma människor asså.

jaha så du va med johanna igår? ;P hehe.. ja har så rätt jämt. jaaa ska komma & hälsa på ngn dag. då får du bjussa på pizza - med sallad på? hmm.. men ring ikväll om ni får för er att komma förbi :) annars ses vi i slutet på nästa vecka för JAG SKA TILL NOOORGE :D tröttnar inte på att säga det.

2008-04-30 @ 11:51:37
URL: http://not4ever.blogg.se
Postat av: Madde

jag såg en igelkott igår på vägen hem från utgången, han levde. HURRA

2008-05-01 @ 09:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0