tjeeeepp!

Känns som att jag öppnat ett inlägg med den här inledningen förut men nu kommer det igen: Idag gick det åt helvete på jobbet. Blir så jävla förbannad när det inte funkar. I vanliga fall är jag en riktigt lugn o sansad person som sällan brusar upp. Men när jag är själv o saker inte funkar som det ska då kan jag bli riktigt förbannad. Som i veckan när nåt gick åt helvete på jobbet, eller snarare sagt allt hade gått åt helvete så brast det totalt. Jag hade en handslägga i handen jusst då o kände bara hur ingenting funka o att det absolut inte kunde bli värre än så här. Då självklart kastar jag släggan rakt ner i golvet. O självklart träffar jag en kabel som gick av o det blev en stor blixt i rummet o allt blev svart. Inte nog med det, jag hade då lyckats slå ut huvudströmbrytaren så alla hus i närheten där folk bodde blev utan ström. Vilken osis tänker ni, inte klart än. Huvudströmbrytaren slog också ut allt vatten till varje hus. Så typ 8 hus va utan ström o vatten tack vare mig. Känndes lagom harmoniskt när halva befolkningen kom o fråga vad det va frågan om. Ohh blir så trött. Vilket fall, efter jobbet skyndade jag mig in för att köpa dom där fotbollsdojjorna jag yrat om. Tro nu för fan inte att dom fanns i min storlek på varken Stadium, Intesport eller Team Sportia. Fick bli ett par andra som jag kan visa här nere sen, inte för att bloggvärlden bryr sig (majoriteten tjejer)..... Kom försent till träningen, sprang 10 meter o fick VÄRLDENS JÄVLA SKOSKAV! Tur att träningen bara varade i 90 jävla satans minuter. Kom hem o skulle ta in mattan som jag tvättat o hade hängt på tork på altanen, ICKE! En liten söt jättemysig o supergullig kisse hade visst fått för sig att markera att det va hans/hennes matta MED SITT FÖRBANNAT ILLALUKTANDE PISS! Tack så mycket mysiga kissekatt, kan ju bara inte va arg på dig, men din ägare ska fan få en utskällning. Nu vet jag inte om jag vågar röra mig, kan ju hända nåt mer oväntat. Bild på dojan ja..... vänta..... måste bara påpeka att det blåa är genomskinlig plast. Så jag måste alltid ha snygga strumpor nu.
.


Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Hahaha, va rolig du är Toffe! Håll dig i skinnet nu.

2008-04-17 @ 23:31:14
URL: http://beatas.blogg.se
Postat av: Marie

Hehe. Ja men det ska ju inte vara lätt inte
;)
Jag kan meddela att jag kämpar jag med. Är tillbaka i skolan nu efter ett par veckors praktik på ett gym. Har inte alls samma möjlighet att gå lika mycket nu som då. Har panik varje kväll jag ska lägga mig och ser hur lite steg jag har gått. Så då skuttar jag runt som en galning i rummet ett tag tills jag tänker att jag MÅSTE gå och lägga mig. Lättare är det ju inte när jag ser att du knappar in på mig...

2008-04-17 @ 23:48:04
URL: http://litenmaries.blogg.se
Postat av: Marie

Du kan ju alltid försöka =)

2008-04-18 @ 20:06:19
URL: http://litenmaries.blogg.se
Postat av: Anonym

varför va de så jäkla bråttom att skicka bilderna om du inte skulle använda dom? dum bror. dum

ska du ut imorgon? vi ska ju fira natta o sen ut. men iofs, du går ju bara till PALACE skiiiit.

2008-04-18 @ 21:23:56
URL: http://not4ever.blogg.se
Postat av: Anonym

Roligaste jag har läst på länge!!!!

2012-01-25 @ 09:10:43
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0