Förbannade Måndagar

Då va snart denna hemska måndag över. Vaknade kl 05:15 i morse av världens mest irriterande väckarklocka, nån slags blandning av Skottsk/Kinesisk folkmusik på telefonen, bättre start på en vecka kan man ju faktiskt få. Trött som en morfinerad sengångare gick man upp för en ångestfylld arbetsdag. Till frukost käka man en stoor bit smörgåstårta som dock hade tappat sitt fräsha utseende i påsen på väg till jobbet. (allt va mosat till en stor deg) ingen fin syn. Dagen rullade på tills efter lunch, då fick man för sig att gå o fråga ut alla på jobbet om totalt orealistiska o ointressanta frågor för att slippa jobba o få tiden att gå. Det roliga tog dock slut efter att chefen såg mig stå o rita på en vägg. "Väggen ska ju ändå rivas" tänkte jag högt, inte så populärt då chefen antydde att det jag ritade inte va accepabelt. I och för sig sig skulle dom blivande hyresgästerna komma o kolla runt lite imorgon, tror det va därför han blev arg. Klantigt. Ehh, han har nog glömt det tills imorgon, annars tar jag med mig en extra bit smörgåstårta. Kanske ingen bra idee förresten om man tänkte på hur den såg ut i morse, mer förnedrande för honom än generöst av mig. Aja, kom ju hem med jobb o helskinnad. Nu ska jag byta väckarklockssignal till imorgon.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: Cicci aka sis

AAAHAHAHA du e faan maxat knasig brur.
tror detta kommer att kunna bli en hitt.

2008-02-25 @ 21:50:08
URL: http://timekillings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0