chips.....måste ha chips.

förstår inte hur man kan va en sån trött person, jag måste va en av dom tröttaste.... på min gata iaf.
ska snart ut o gå med Simpa. våran lilla "viktväktar"- aktivitet... haha, får se om man hamnar framför chipshyllan igen. det är nog ganska så garanterat, för ikväll är det ju Champions League. igår kväll hamnade jag i soffan av ren själv-sympati efter ett träningspass som snodde all min överblivna energi, dock så va jag inte den mest överenergiske människan igår. Förstår inte hur alla orkade springa så förbannat mycket, jag fick säga ifrån för jag höll ju fan på o svimma. tror jag har blivit för bekväm efter detta fotbollsuppehåll. Men jag kan ju säga att jag ska springa ett par mil varje vecka, inte för att jag kommer göra det men kanske orkar mer då? det kanske sitter psykiskt? Kanske tänker för mycket på att jag varit borta för länge så att hjärnan inte "orkar". Om man bara kopplar bort det kan man ju springa mer än vad man kan göra psykiskt. en träning kommer jag ihåg speciellt när detta kommer på tal. jag sprang en hel del en träning o jag blev duktigt påhejad o folk trodde jag hade kondition eftersom jag sprang som en efterbliven tjur med fastspända testiklar. då påpekade nån det o sa: "Hörrö Toffe, du är ju inte så jävla lat som alla tror!" men helt plötsligt va jag helt slut o va tvungen o gå omkring resten av träningen bara för jag inte "orkade" mer. hade han inte sagt nåt hade jag fortsatt som en sån där tjur. Det ligger nog nåt i det jag försöker förklara. Kanske ska bli Idrottspsykolog, det är nog inte bara jag som är bekväm o lat där ute på fotbollsplanen, kolla Zlatan till exempel, med min hjälp skulle han va mycket bättre o då kanske ta en plats i IK Österviking. haha, nej det va en dålig komentar. Ber om ursäkt Zlatan om du läser detta. (vilket jag vet att du gör din lata jävel) Fan nu har jag pratat bort mig helt, sitter o läser igenom vad jag ville få sagt. O det jag ville få sagt va att jag låg i soffan o kolla på en bra film. Nu kan jag inte ta bort allt det här utan jag fortsätter min mening med soffliggandet här. Filmen heter Hitman o är en riktigt bra rulle som jag rekomenderar stark till dom som gillar genre Action (mycket blod)..... O visst fan, idag fick jag ett samtal från mitt ex flickvän, inte varje dag måste jag säga. så otroligt skönt att höra att hon har det bra, är ganska orolig ibland för hon har 4 eller 5 jobb som hon sköter kanon, hon kan liksom jobba från 08 till 23 konstant o det hajjar jag inte riktigt. hon har varit sjuk nu ett par dagar, inte frisk än men lika fan är hon på jobbet. där har vi svart o vitt när det gäller energi.. haha.
Nu är det dags för en promenad, får se hur långt det blir. Jag är sugen på att gå 5-6 mil men Simpa vill inte det så det blir väl bara 2 km som han vill..... För er som tror att jag är helt tappad bakom flötet så kan jag säga att 5-6 mil betyder att man förbereder sig för 5-6 mil, då känns det inte som att det tar så lång tid att gå 2 km. Fan vad jag yrar mycket om psykets bakvägar o alla undermedvena tankegångar. Antingen tänker jag för mycket när jag har för liten hjärna, eller så tänker jag för lite när jag har så stor hjärna. det sista låter bäst men realist som jag är så måste jag erkänna att det första är mer sant. Over and out.


Kommentarer
Postat av: Sis

guuu vad du svammlar. pappa påpeka vid middagsbordet att du blivit konstig. detta e ju nu bevisat. HAHA

ey, vilka blir vi (är ni) på fredag?

2008-03-04 @ 19:28:01
URL: http://timekillings.blogg.se
Postat av: Toffe

Men hörrödu, jag föddes väl konstig? vet inget annat o skylla på. vet inte vilka det blir på fredag.

2008-03-04 @ 20:24:35
Postat av: en gång till

svallerbytta bing bong, går i alla gårdar, slickar alla skålar. när han kom till prästen, fick han smäl på käften. när han kom tillbaka, fick han saft o kaka. *retas*

okej., men hoppas ni röjjer. ni verkar ju ha så jefla kul annars liksom. ringer imöra när ja e hemma i city igen.

2008-03-04 @ 22:45:06
URL: http://timekillings.blogg.se
Postat av: yttligare en gång

och på tal om planer som ej blir gjorda. du e den sista som ska snacka. era viktväktar promenader går ju inte riktigt enligt planera liksom bror "duktig".

kassta icke sten i glashus :P

2008-03-04 @ 22:47:05
URL: http://timekillings.blogg.se
Postat av: PS

om du jävlas med mej så gör jag din blogg rosa!!!

DS

2008-03-04 @ 22:48:51
URL: http://timekillings.blogg.se
Postat av: PS.2

jag ser framför mej hur du strålar upp framför datorn när du ser hur många kommentarer du fått. och så e det bara JAG som haft lite tråkigt så här på kvällskvissten. sorry broooo. men UPPDATERA lite oftare så kanske du hamnar på bloggtoppen inom micket kort tid. vart e kämparglöden?

HEJJA HEJJA

2008-03-04 @ 22:51:08
URL: http://timekillings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0