fredag kväll.

Nu börjar det skymma över den vackra idyllen här i Sörping. Det stod en häst utanför mitt fönster nyss, en stor brun häst med en vit fläck på pannbenet, måste ha gått vilse. Tänkte ta en promenad runt byn ikväll, om det inte blir för kallt. Om en timme stänger jag av msn o telefon, blir alltid att folk ringer o vill ha med mig ut, jag som har så fruktansvärt svårt att säga nej. Ända sättet idag känner jag, ar ju laddad till från tårna. Blir en mysig hemma-kväll med pizza, chips, cola, tända ljus, en varm filt och en bra rulle eller 2. Vad finns det att se på tv en fredagkväll? hmmm, va ett tag sen man va hemma o kolla på tv en helgdag. Filmer har jag tankat hem i mängder ifall man tröttnar på vad tvn har att erbjuda. Har ju en kabel från datorn till tvn så man kan se filmerna från datan på tvn. Jag är en smart profil. Tänkte göra lite snyggt i rabatten imorgon om vädret tillåter, har haft en del planer på att bygga staket men det känns lite som att det kvittar nu när man ska flytta, men det vore ju en fin gest till lägenhetens blivande boende, kanske är ett gammalt par som flyttar in o inte kan göra såna saker själva. Dom rev ju mitt staket en dag när jag va på jobbet, fick en skaplig chock när man kom hem den dagen o fick se vad dom hade gjort med min stackars altan. Men då hade jag ju bara staket på en yta av 4 kvadrat meter, men trädgården har en yta på kanske 15. Hade ju planer på att lägga lite kullersten, massa fina växter o en cool fontän, men jag har ju så svårt o ta hand om växter så det kanske inte hade gått så bra. Kommer ihåg när jag tog död på min fina plastblomma, det säger det mesta kanske. Nej nu blev det mörkt, måste gömma mig, partyfolket är lite som vampyrer, dom kommer fram när det blir mörkt. Persienner ner, dörren låst, telen avstängd, ahh nu kan man koppla av. Fan måste gå o köpa pizza, tar på mig mörka kläder så ingen ser mig, moahah. Hej.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Haha toffe du börjar låta allmänt förvirrad. hästar och fixa trädgården. vad drack du igår egentligen? absint?

lycka till med nykterheten !!! sj ska jag högst ta en öl. eller två..

2008-03-14 @ 18:33:14
URL: http://madeleiiiine.blogg.se
Postat av: Anonym

HA EN SKITBRA FREDAG, önskar Colaburk. :*

2008-03-14 @ 18:40:16
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: tyra

tack :) haha fick du några fler besökare när jag länkat dej? Hoppas det. kram

2008-03-14 @ 19:37:42
Postat av: Tu Madre

Tack :D

2008-03-14 @ 21:47:04
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Madeleine

det blev bara en 50 cl vittvin. inte så farligt :)

haha. va häästen söt? eller va det en älg?

2008-03-14 @ 23:05:26
URL: http://madeleiiiine.blogg.se
Postat av: Madeleine

:O 50 cl det är ju typ 3 glas. plus att vi satt där lääänge så nää jag e rätt ofull:)
det går inte så bra för dej me o inte va på msn åde då va?
fääst imorgon ?

2008-03-14 @ 23:33:17
URL: http://madeleiiiine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0