fredag?

 känns absolut inte som fredag. fick igår det sorgliga beskedet att det inte säljs blå eller svart karamellfärg i sverige, varför vet jag inte. det måste ha blivit nåt snett när moderaterna tog över. Göran Persson älskar ju karamellfärg, eller ja karameller iaf. idag är det lika grått som alla andra dagar den här veckan har varit. ideer för dagen? haha, har inte kommit så långt än. kanske åka ut o hälsa på familjen o kissekatterna? ooh, käka mors hemmalagade är ju inte så tokigt.
Finnkryssningen blir troligtvis av under påsken, lovar att dom har svart o blå karamellfärg i Finland, smuggel, smuggel. Jävla Frigge Reinfeldt. Har match i morgon KL 08:15..... Helvete vad trött man kommer va då! Sen på kvällen blir det Irländskt så det är ju värt den tidiga uppstigningen. Nu ska jag laga till nåt mysigt till en film, (hämt-pizza)       

Love

Kommentarer
Postat av: elinor

Haha! Ja, då är det kanske inte lika lätt. Du får väl gå en spanskakurs eller något ;)

2008-03-14 @ 12:47:07
URL: http://valfridsson.blogg.se
Postat av: Emelie

Jo visst säljs det blå karamellfärg. Såg det i veckan att det fanns inne på konsum,så sörj inte =)

2008-03-14 @ 18:38:18
Postat av: Toffe

Vad är det jag hör??? På Ica va dom så fruktansvärt sarkastiska till min fråga om blå o svart karamellfärg. synd att dom jämnat Konsum med marken här i Sörping då. Blir en shoppingtur till Norrköping imorgon bitti =)

2008-03-14 @ 21:23:25
URL: http://tuffetoffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0