jävla formkurva!

Gick in o kollade statistiken nyss, låg ju asbra till under förra veckan. I o för sig satt jag ganska konstant vid datan o va hypersocial. Nu när jag inte haft tid har den gått rakt ner. Man måste med andra ord lägga ner en hel del tid på denna hobby?! Ska försöka skärpa mig. Vad är det folk vill läsa då? svårt det här. Behöver en del råd o tips. Har ju märkt att dom flesta har en massa kläder på sina bloggar, har också märkt att det inte alls är många killar med blogg så kläder kan man ju inte lägga ut för att locka eller ge tips åt folk. Kan ju lägga ut bilder på hästarna från stallet mittemot, har dock ingen kamera som zoomar så bra. Syrran glömde en påse kläder här förra helgen, kanske kan ta kort på dom o lägga ut. Men vet inte vart hon köpt dom, o det måste ju typ stå med har jag sett. Får se vad man kan hitta på för spännande, ha tålamod =)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Här får du en besökare som säkert kommer tillbaka och hjälper din statistik. =) Skriv om livet, det brukar funka!

2008-03-18 @ 14:46:40
URL: http://emmy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0