klar som korvspad!

Första machen för säsongen va då avklarad, gick hyfsat. 0-0 va ett ganska tråkigt resultat, matchens resultat o planens betyg va ungefär samma, underlaget på planen va mer sand än grus vilket resulterade i många krampande vadar. Kom hem efter en lång bilfärd, dukade upp för lite husmanskost, stekt kött, potatis o brunsås. Valde sedan att spendera lite tid vid bloggen men den va ju helt fucked up, går inte att skriva inlägg. vad är det för stil då? tog då beslutet att våldgästa sängen för en liten powernap som dock resulterade i 13 snoozningar o ett jävla bankande i väggen, vet inte om grannen skulle ge igen från i morse. Nu har man vaknat till liv igen o det är dags för en promenad innan man glider ner till umgänget. Mer utvilad än Törnrosa strosar tankarna omkring i mitt underbart oanvända huvud om vad vad fan man ska ha på sig ikväll. Skjorta är givet men sen står det mellan en svart slipover, en grå blus typ, och en svart väst. Lek dock inte med tanken att det är en knutteväst utan det är en "justin T" väst. Just fan, har en svart skjorta som är jävligt het med en vit slipover till. Resten av mina tygprodukter ligger dyngsura i tvättmaskin o väntar på luft, det lär dom ju få vänta på för nu har jag inte tid med det. Tar det inatt när jag kommer hem, haha. Har dock en tendens att inte klara av saker som inkluderar grovmotorik när man kommer innanför tröskeln efter kvällar som denna. Nej så illa är det inte kanske, men det kunde ha varit så?! Nej nu har jag inte tid, måste stryka o bädda. Hej!

Kommentarer
Postat av: jocke

hur har du gjort så att inte bakrundbilden bläddras utan abra texten? tack på för hand =)

2008-03-15 @ 22:07:22
URL: http://kaxzi.blogg.se
Postat av: Hanna

Åhh, tusen tack för tipset. Det låter inte vidare gott, men jag kan tänka mig att det hjälper :)
Det får bli i morgon för nu ska jag dricka ett glas rött till :)
Hoppas du haft en bra lördag!

2008-03-15 @ 23:49:23
URL: http://misshannie.blogg.se
Postat av: Anonym

skjorta o väst e en trevlig kombo...

2008-03-16 @ 14:32:02
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blus??!

2012-01-25 @ 09:49:16
URL: http://lipidami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0