kommer det mer snö månne?

Idag blev det några timmar övertid på jobbet, skulle försöka hinna klart ett jobb men det gick åt helvete. lite halv seg nu efter ett 7-19 pass på det slitstarka arbetet, inte nog med det, Hissjäveln pajjade idag. Flyt som man har jobbade jag HÖGST upp på 14:e våningen. Skapligt många gånger man fick springa upp och ner i det där dårhuset. Hade alla verktyg o maskiner på vån 2 o skulle flytta allt till vån 14, hade hissen  funkat så hade det blivit ungefär 4 rundor om man packade hissen full. Då kanske ni förstår hur många trappsteg man har tagit idag. Inte nog med det, dom målade om i trapphuset samtidigt så man fick parera varenda rörelse för att inte skita ner med sina skitiga maskiner. Hann ialla fall såga 2 dörröppningar, ett gott resultat med tanke på omstäntigheterna. Nu blir det o springa ner till pizzerian o hämta hem lite fettig mat som jag ska peta i mig framför en film. Tror jag kollar för mycket på film. Snart hunnit med en maskin tvätt till, satte på en innan jag åkte till jobbet imorse. Kommer ha tvätt upphängt överallt. Hade visning på lyan idag, va dock på jobbet när det inträffade. Tur att man städade lite igår då. Nu har jag åska i magen, dags o tillfredställa den kanske. Hej.-

Kommentarer
Postat av: cicci

vadå? klart ja får i mej en hel familjepizza. no problemas

2008-03-26 @ 19:49:42
URL: http://secis.blogg.se
Postat av: cicci

tarm? nae de har ja aldrig. men ja har ätit som en häst senaste tiden så ja får nog i mej en hel jo.

2008-03-26 @ 20:45:25
URL: http://secis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0