Lördagens procedur är igång.

Hade lite förkartong igår med min käre syster o hennes kompisar som mot alla odds valde att spendera fredagskvällen i söderköping. kors i taket. valde efter lagom dryckesintag att ringa "bullen" för en ride ner till nästa fest. Väl där väntade vidare dryckesaktiviteter i form av det berömda "kortspelet". Vissa hade svårt att förstå reglerna vilket jag hade svårt att förstå eftersom alla regler stod väl-skrivet på ett papper. Haha. Man va med bra i matchen när det bar av till Å-cafet där det va lagom med folk. Kvällen gick snabbare än förväntat, så man va snabbt på Shell för lite intag av föda. Blev en Bacon-Ost korv med västkustsallad och en folköl till filmen hemma. Somnade som en koala på narkos. Lördag morgon o man går ner till fotbollspalanen för lite morgon fotboll, spelade icke själv utan bara tittade. Hem igen, duscha, halvfyllda chipspåsar kvar som man snabbt roffade åt sig o slängde sig med ett magplask i soffan. Det blev inte långvarit för ens min käre mor ringer o vill att jag ska ordan DVD`n med "I en anna del av Köping" ordnade det med iver med soffan i baktanken. Nu sitter man o laddar hem lite musik för o komma igång till kvällens onyttigheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0