mumsfillibabba!

nu har man varit ute på landet hos päronen o hälsat på, hälsade dock bara på vid matbordet, älskar kära mors mat. Blev pomme med en fint stekt kassler o en bea-sås till. Blev alldeles för rastlös där ute så jag va tvungen att åka hem igen, måste ju tvätta arbetskläderna tills imorgon, såg att dom va skitiga som fan o det är ju dock bra för då syns det att man jobbat =) funderar på bra filmer man vill se? nån bra man kan ladda hem? såg en förut som hette Bachelor Party Vegas, va en grymt härlig komedi, inte för överdriven o inte för oseriös. samma sak kanske. Hade i alla fall en mening. Rekomenderar den stark för killar, då det förekommer en del boobs och en hel del man-talk om man säger så. Med andra ord, ingen film för extrem-feminister.

Kommentarer
Postat av: Lena

älskar att resa men nu har jag en liten flcika på snart 6 mån så det blir inte så mycket resande..rekommenderar australien starkt. har varit där tre ggr. har du varit där

2008-03-12 @ 18:31:15
URL: http://guccimama.blogg.se
Postat av: Lena

nähhh det är sant, barn är fantastiskt.
Australien har som sagt allt, shopping, mat, sol, bad trevliga männinskor.

Några minus är resan dit typ 22 timmar och alla j-vla kackerlackor som finns överallt på kvällen..jag tittade ner typ hela tiden för jag e livrädd för kackisar

2008-03-12 @ 18:42:19
URL: http://guccimama.blogg.se
Postat av: Lena

blähhh.... äckligt ju... Hatar kackerlackor..
näh skulle aldrig en röra dom eller äta dom.
Har min moster som bor i australien och min kusin
jagade mig med en kakis och jag låste in mig i toaletten och grät i hjäl mig.

hehe så mesig är jag

2008-03-12 @ 19:24:51
URL: http://guccimama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0