Palace

Ikväll blir det Palace, dans o lite alkoholförtäring. Blir förkartong hos Simpa med diverse individer som ska ge ordet party ett ansikte. Har precis petat i mig en pizza. Va o kolla på lite fotboll förut, Stegeborg-Krokek i Östgötacupen som slutade 3-0 till hemmalaget Stegeborg. Imorgon är det match för min del mot Gusum, känns inte som en speciellt svår match att genomföra men så ska dock inte inställningen va när man stiger in på planen, då är det bara 100% som gäller. Ska ha stegmätaren på mig imorgon för att se hur många steg man tar på en match. Kommer säkert bli över 10.000 steg så löpvillig som jag är, haha. Nu blir det en liten liten powernap innan man gör sig redo för en himmelsrik kväll på Palace kladdiga dansgolv. Måste stretcha!

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

UTMANINGEN ÄR IGÅNG! GÅ FÖR LIVET! HEJA, HEJA!

2008-04-01 @ 16:08:58
URL: http://beatas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0