söndag & en extra dag ledighet.

Lördagen blev som vanligt lyckad. Förfestade hos Frigge med ett umgänge på kanske 15 personer i runda slängar. Hann knappt komma in för ens man greppade tag i kortleken för lite spännande kortspel, hann inte ens hälsa på alla innan man va i full gång att ragga deltagare. Vissa hade mer otur än andra o spelet slutade överaskande utan ett snurrig huvud. Festen fortsatte sedvanligt på Palace där risken att bli uttorkad inte va speciellt stor.. Blev en hel del dansande denna lördag med, utforskade varenada dansgolv o dansstilar. Skulle vilja se mig själv när man drar igång sina moves efter den urartningen av dryckesintag. Måste ju sett hur rolig ut som helst. Älskar att bara stå o dumdansa, göra sig ful liksom. Kvällen fortsatte, träffade en hel del människor man kännde, trevligt, trevligt. Sen efteråt fatta jag inte va som hände, jag missade vårat prestigefyllda möte med Max, det är ju bara en sån grej som inte får hända. Ringde snabbt upp Lindskog som fick åka en vända o inhandla chili-cheese åt mig. Blev bara en naturlig mängd denna gång. Sen tror jag att jag måste blivit full i bilen för efter det är det skapligt suddigt. Vaknade med en påse chips, en påskmust och korvpapper på golvet ialla fall. Antar att vi svängde förbi Shell på vägen hem. Nu ska jag på en efterlängtad promenad runt idyllen. Höres o synes!

Järngänget på förkartong.


Kommentarer
Postat av: madeleine

haha fan vad du super toffe

2008-03-23 @ 16:53:52
URL: http://madeleiiiine.blogg.se
Postat av: cicci

BS brushan. BS.

haha, järngänget. ere så ni kallar er? vi missa tydligen nått hos jozze i fredas. alla hade klätt ut sej :D och de va tydligen skit kul. jävla Du

2008-03-23 @ 17:18:33
URL: http://secis.blogg.se
Postat av: katta

Haha! jo min är inte heller speciellt trevlig att lyssna på! :) men singstar är riktigt kul så whatever? :P / katta

2008-03-24 @ 12:48:10
URL: http://kkatta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0