Torsdags morgon.

Idag fick man sova ut. Ingen hyresvärd som gör intrång. Vädret verkar inte vilja ge vika, utan det ska va sån här vår? Idag skulle jag gått till jobbet men fick ett smärre återfall inatt, blev svinkallt. Har bara sovit 3-4 timmar inatt.
Jag måste köpa en ny säng. Köpte sängen när jag hade flickvän så jag ville ju ha en stor säng, köpte därför den största jag kunde hitta, visst det va perfekt när man hade brud, det va väl mest för hennes skull jag köpte den för jag är så jävla närgående när jag ska sova, måste kramas konstant, haha. Nu måste jag istället köpa en mindre, blir för mycket plats i  sängen, har vaknat flera gånger i osköna ställningar man tack vare allt utrymme kunnat pröva, låter skumt jag vet men det är faktiskt så det är.

Och ett tack till Tyra, en riktigt skön brutta som tar upp min nyöppnade blogg på sin blogg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0